Thursday, May 6, 2010

MIRZA SARA




Tu lah ni..nak mintak pendapat atau petua atau apa² yg sewaktu dgn nya...
Si kakak ni mmg sgt susah tidur..since dia dari baby lagi.Sekarang umur nya 2 tahun 3 bulan.. tapi kalau tak kena jerkah soh tido atau pon tiap² malam tak menangis soh tido..tak sah...!!!



Kalau setakat lewat tido jam 11 malam atau 12 malam maxima.. aku tak kesah.. layan kan ajer.. ini.. hari² 130 pagi!!! kalau di layan.. mau kol 3 pagi baru mata dia tertutup dgn rela nya.. 130 tu pong.. byk ragam.. itu lah ini lah... adesss!!! kenapa yer??

Siang pong tido sekali jer.Yang paling aku tak puas hati.. tido jam 130 pagi.. jam 830pagi..maxima.. jam 930 pagi dah celik sudah!!
Pastu nak tunggu mata dia tutup utk time tido petang.. Ya Allah.. mmg azab aku di buatnya... mata ibunya dah tak tertahan dah..kalau boleh lah..mmg kena sendal dgn pencungkil gigi,atau solatape kelopak mata aku ni lah..mcm citer kartun tuh..


Dah jam 4 ptg ni..tak nampak langsung tanda menguap nya... geram sungguh..aku dah hangin satu badan..sbb aku dah terlampau kantok.. hahahha.. nasib si adik mata nya normal..pagi dah bgn, dalam jam 12 camtu..dah nampak tanda² nak tido.. dalam jam 3 ptg camtu..selamat lah..

tu pong paling kuat sejam setengah..time si adik ni tido lah..baru aku ada can nak rehat..tapi si Sara ni tak reti² plak nak tido.. kang aku jadi mak tiri soh tido.. menangis melalak..si adik pula terjaga..terjaga tak cukup tido.. kompom meragam.. lagi aku sakit hati.. fuhhh sabar sabar sabar sabar jer lah..KAlu aku bo layan jer.. bia Sara layan diri.. boleh jek..kompom aku akan tertidur sama lah dgn si adik,dan kompom si Sara akan menguis² adik nya suruh bangun.. dan mmg lah mmg
ADA YG NAK KENA NI..(suara kembar dalam FUKUCHAN)
Nak tak nak..kenalah pasak mata yg mmg dah sgt²kuyu ni..

Jam dah hampir menunjukkan jam 6 ptg.. baru lah nampak si Sara ni mcm kuyu²nak tido..si adik plak dah menguit² mcm nak bangun sudah.. aduhai ... AKU SANGAT MENGANTOKS!!!
mmg dia tido lah..normally budak kalu dah penat, jam 630 ptg tido..sambung sampai ke malam.. si Sara ni.. jam 730mlm kang dia dah tercegat..Baru aku syiok setengah jam melelapkan mata.. si adik plak sudah jaga... nasib².. saket kepala sudah!!

Camtu lah rutin weekend aku kalu tak lik kg atau g umah mak aku... 
Yaatak!!

No comments: